پارتیشن اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای

5 مزیت پارتیشن های قابل جابجایی اداری

5 مزیت پارتیشن های قابل جابجایی اداری

اگر در حال انتقال به مبلمان جدید برای مبلمان هستید و یا می خواهید در فضای کاری خود تجدید نظر کنید ، تقسیم بندی دفاتر ضروری است. باقی مانده است که پارتیشن ها را انتخاب کنید: تلفن همراه ، ثابت یا قابل جابجایی؟ در پارتیشن های قابل جابجایی اداری تخصص دارد ، زیرا آنها مزایای بسیاری را ترکیب می کنند: نصب سریع ، مقاومت ، طراحی ، عایق بندی.

آنها از یک ساختار آلومینیومی لاکی تشکیل شده اند و می توانند جامد ، لعاب یا نیمه لعاب باشند. تیم ما به طور منظم در محیط های شلوغ مداخله می کند. و از آنجا که ما با تأمین کنندگان پاسخگو نیز کار می کنیم ، می توانیم در مدت زمان بسیار کوتاهی پروژه متناسب با دفتر را انجام دهیم.

1 / ایجاد یک فضای کاری کاربردی

فضای باز ، پس از تجربه یک شور عمومی ، دیگر جذابیتی ندارد. کار مشترک در حال توسعه است ، اما ما می فهمیم که هوش جمعی در محیطی شکوفا می شود که به تأملات فردی و قدم برداشتن نیز احترام می گذارد. به طور خلاصه ، هنگامی که تسلیم یکدیگر نشویم بهتر کار می کنیم. پارتیشن ها سرمایه گذاری خود را مجدداً در دفاتر انجام می دهند ، اما با ایده بسیار مناسب ارائه مناطق مشترک جالب توجه است.

ایجاد اتاق ملاقات با شما همکاری می کند تا فضایی را طراحی کنید که هم کارایی و هم مهارت را ارتقا دهد. دفاتری که به محرمانه بودن زیادی از جمله مدیریت و منابع انسانی نیاز دارند ، می توانند با پارتیشن های مستحکم مجهز شوند ، در حالی که برای دفاتر شخصی می توان از پارتیشن های نیمه لعاب برای ارتقا ارتباط تصویری استفاده کرد. سرانجام ، چرا یک اتاق جلسات و یک فضای مشترک مانند آشپزخانه ، با پارتیشن های شیشه ای برای ایجاد احساس باز بودن نیست؟

تجربه میدانی ما به ما امکان می دهد راه حل های منطقی به شما ارائه دهیم.

2 / عایق کاری دفاتر

سر و صدا می تواند یک آزار واقعی در شرکت ها باشد ، که به طور قابل توجهی بر مشاوره و رفاه تأثیر می گذارد. بنابراین عایق صدا یک پارامتر اساسی در چیدمان دفاتر است. پارتیشن های متحرک از کیفیت عایق بندی بالایی برخوردار هستند: عایق بندی در قسمت پایین برای پارتیشن های نیمه لعاب ، شیشه دو جداره. برای مثال می توانیم پل های تلفن را درمان کنیم ، سقف کاذب نصب کنیم و پارتیشن های تلفنی خاصی را برای استودیوهای ضبط صدا نصب کنیم.

3 / طرح دفتر مقیاس پذیر

پارتیشن های قابل جابجایی مدولار هستند: می توانند جابجا شوند ، اما همچنین اصلاح می شوند. بنابراین می توانید دفاتر خود را بدون تحمل کار سنگین ارتقا دهید. به عنوان مثال ، می توانید یک دفتر کار را بزرگتر کنید ، یک پارتیشن جامد را به نیمه لعاب تغییر دهید و یک پارتیشن لعاب را با برچسب پنجره تا حدی مات کنید.

4 / کنترل بودجه

پارتیشن های قابل جابجایی اداری ارزش بسیار خوبی برای پول دارند. و همانطور که قبلاً دیدیم ، مدولار بودن آنها امکان چیدمان طبقه ای را دارد: شما می توانید با یک پارتیشن بندی ساده شروع کنید و آن را به تدریج بهبود بخشید.

قیمت پارتیشن اداری تا حد زیادی به شرایط موجود بستگی دارد. بازدید دقیق از سایت ضروری است ، از یک طرف می توان طرحی را طراحی کرد که "در زندگی واقعی" کارساز باشد و از طرف دیگر برای ارزیابی دقیق ماهیت سایت و برآورد دقیق شما را ارائه می دهد.

5 / سفارشی سازی محل شرکت

پارتیشن بندی دفتر دارای یک هدف عملی، البته، اما آن را نیز می تواند یک فرصت را به فرد محل، درست مثل کسب و کار شما باشد. پارتیشن های متحرک امکانات زیادی برای شخصیت دادن به دفاتر شما فراهم می کنند: چارچوب های رنگی ، پارتیشن های جامد تمام شده ، پارتیشن های گیاهی ، چسباندن برچسب های پنجره. این فرایند شامل چسباندن یک فیلم تزئینی روی پنجره ها است که می تواند نشان شما یا هر الگوی دیگری باشد.

اگر پروژه متناسب دفتر کار دارید ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. 10 سال تجربه ما این امکان را به ما می دهد تا ضمن احترام گذاشتن به روش کار ، فرهنگ شرکتی و بودجه ، سوالات صحیحی را برای سازماندهی فضای شما بپرسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد