پارتیشن اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای

پارتیشن اداری

معرفی انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس با شیشه سکوریت

پارتیشن شیشه ای سکوریت

فضاهای اداری درگذشته با مشکلی به نام هزینه مساحت مواجه به شکل امروزی مواجه نبودند.‌ واحدهای اداری در اتاق‌های بزرگ و مستقل ساخته می‌شدند و فضای بسیاری را اشغال می‌کردند. اکنون یک مکان اداری قدیمی برای بازسازی و تبدیل به یک دفتر کار مدرن تنها نیاز به یک پارتیشن شیشه سکوریت دارد.

این  نوع پارتیشین شیشه‌ای به خوبی واحد را جدا سازی کرده و به راحتی بر اساس نیاز از متراژ و ابعاد هر بخش کم و زیاد می‌کند. شما بر اساس نیاز کسب و کار خود هر بخش را با متراژ مشخص تقسیم کرده و با فضای هدررفت مواجه نمی‌شوید.

شیشه سکوریت به دلیل شفافیت زیاد هیچ‌گونه مانعی در برابر نور طبیعی محیط ایجاد  نمی‌کند. بنابراین به بهترین نحو از نور طبیعی ساختمان استفاده می‌کنید. پارتیشین شیشه ای با شیشه سکوریت به شدت زیباست. بنابراین بیشترین تاثیر مثبت را بر روی کارکنان می‌گذارد. افزایش روحیه کارکنان بدون شک سبب افزایش بهره‌وری شده و د ر نهایت رشد شرکت را در بر دارد.

اما برای نصب شیشه پارتیشن به چه نکات دیگری باید توجه کرد؟ قطعات و یراق آلات شیشه از مهم ترین مواد و مصالحی هستند که هنگام نصب شیشه باید به آن ها توجه کنید. تجهیزات شما باید از باکیفیت ترین نمونه های موجود در بازار باشند تا فرایند نصب شیشه بدون خطا انجام شود و شیشه بصورت امن در محل مورد نظر نصب شود. تجهیزات نامطمئن و بی کیفیت علاوه بر این که به سرعت مستهلک می شوند و نیاز به تعویض دارند، ممکن است خطرات جبران ناپذیری را برای ساکنان ساختمان هم به همراه داشته باشند.

احتمالاً فکر می کنید در نظر گرفتن تمام این موارد پیش از اقدام به خرید، امری دشوار است. اما قطعا جای نگرانی نیست. متخصصان و مشاوران گروه پارتیشن سازی در کنارتان هستند تا با بررسی نیازهای شما، بهترین شیشه سکوریت را به شما معرفی کنند. شما می توانید برای مشاوره و خرید محصول مورد نیاز خود به سایت ساز و کار مراجعه کنید. کارشناسان ساز و کار بعد از بررسی شرایط، بودجه و نیازهای شما، بهترین گزینه را به شما پیشنهاد می کنند تا با آگاهی کامل پیش از خرید شیشه سکوریت اقدام کنید.

 

پارتیشن های شیشه ای تک جداره  و دوجداره

 

اولین دسته بندی مربوط به ضخامت و یا همان دیوار های جدا کننده است که در کل به دو گروه تک جداره و دوجداره تقسیم می شوند. مسلما پارتیشن های تک جداره از نمونه های دو جداره نازک تر و سبک تر هستند و فضای کمتری اشغال میکنند و راحت تر جا به جا می شوند همچنین به خاطر استفاده کمتر مصالح در آن ها قیمت مناسبی هم دارند. از آن سو پارتیشن های دوجداره  استحکام بالاتر و طول عمر بیشتری دارند و در دفاتر اداری که کارمندان نیاز به تمرکز بسیار بالا برای انجام کار خود هستند این پارتیشن های عایق صدا شرایط لازم را برای کار کردن آن ها فراهم می کنند.

 

آکوستیک بودن و ایجاد عایق صوتی قوی

آیا متوجه شده‌اید که دفتر کارتان در بعضی مواقع به شدت پرسروصدا می‌شود؟ حالا اگر فضای کاری شما به نسبت تعداد اعضای تیمتان کمی هم کوچک باشد میزان این سروصدا در طول روز بیشتر به چشم می‌آید. البته که هر مشکلی راه‌حلی دارد و یکی از متداول‌ترین راه‌های پیشنهادی برای خلاص شدن از سروصدای اضافی در محیط کار استفاده از پارتیشن شیشه ای است.

پنل های شیشه ای معمولی و تک جداره کمک می‌کنند میزان سروصدا تا حدودی کنترل شود این یکی از اصلی‌ترین دلایل مردم برای به کارگیری پارتیشن‌های شیشه ای در دفاتر کار است. علاوه بر دیوار های تقسیم کننده تک جداره، پارتیشن های شیشه ای دو جداره هم می‌توانند برای به حداقل رساندن میزان سروصدا به شما کمک کنند. البته باید توجه داشت که هزینه اجرای پارتیشن‌های دوجداره حدود دو برابر بالاتر از پارتیشن‌های تک جداره است ولی در ازای آن کارایی این نوع پارتیشن‌های شیشه ای بسیار بیشتر از پارتیشن‌های تک جداره به نظر می‌رسد.

در این شرایط استفاده از پارتیشن های تک جداره شیشه ای بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که این پارتیشن ها هم بسیار مستحکم بوده تا فضای خصوصی را بر اساس اصول ایمنی اولیه ایجاد و کنترل نماید و در نتیجه احساس آرامش موردنیاز را برای اتاق مدیر یا کارمندان حفظ نماید و بسیار شفاف و کریستالی می باشد تا شخص اول مجموعه یا پرسنل و فعالیت های انجام گرفته روزمره آنها بسیار واضح دیده شود .

 

 با طراحی و تولید پارتیشن های شیشه ای ارتباطات بصری بسیاری جدیدی در سازمان ها و ارتش های منتسب به مدیران شکل گرفت و خلاقیت را افزایش داد . نظارت دقیق و ایما و اشاره ها کمک بسیاری به پیشبرد اهداف یک مدیر موفق می نماید چرا که می شود با یک تلنگر  راه چند ساعتی جلسات و توجیه و تفهیم پرسنل را طی نمود .

در ابتدا که ایده دفاتر باز یا همان اپن آفیس ها به منظور تامین نور طبیعی بیشتر و ایجاد روابط بهتر ما بین افراد یک مجموعه شکل گرفته بود، در همان قدم های نخست ایجاد اوهام یا همان سر و صدای محیطی ایجاد شده از تجمع یا رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع در یک مجموعه بسیار دردسر ساز به نظر می رسید که این امر با ایده طراحی پارتیشن های شیشه ای طرح اپن آفیس به نتیجه نهایی رسید و تا حد زیادی نیز موفقیت آمیز بوده است.

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره

 

مهم ترین ویژگی پارتیشن های دو جداره شیشه ای این است که یک عایق بسیار خوب برای صدا و صوت است.این پارتیشن ها ستون ندارند ولی به راحتی روی زمین قرار می گیرند و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار هستند.پارتیشن دوجداره اداری از اتلاف انرژی نیز قطعا جلوگیری می کند زیرا در هنگام ساخت برای ایجاد عایق صدا در این محصولات ، عایق بندی حرارتی نیز می شوند.این نوع پارتیشن به دلیل عایق صوتی و خاصیت آکوستیک بودن آن،زیبایی و مقاومت، بیشتراز سایر انواع پارتیشن اداری مورد استقبال قرار گرفته است.

استقامت پارتیشن دو جداره باعث می شود که در طول استفاده دچار فرسایش نشود و برخلاف پارتیشن تک جداره  با شیشه سکوریت کمتر نیاز به نگهداری و سرویس دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد